zaterdag 22 november 2008

Onverzaadbaar

Seksverslaafde vrouw (25) sliep al met 1.000 mannenEen seksverslaafde vrouw van 25 moet tot twaalf keer per dag klaarkomen. Ze heeft het bed ook al met duizend mannen gedeeld. Het loopt uit de hand, beseft nu ook Terri Hunter. De Britse kan haar verslaving niet meer de baas. Ze wil elke dag meer seks. Ze schuimt het internet af op zoek naar potentiële sekspartners die haar onverzadigbare sekshonger willen stillen. Het maakt haar allemaal niet meer uit, lelijk of knap, mager of moddervet, zolang ze maar een man vinden kan om haar behoefte te bevredigen. "Het is triestig geworden. De kwaliteit van de seks is geen punt meer, zolang ik maar seks heb!", aldus Hunter uit Essex. Ze heeft ook de grootste moeite met relaties, want die lopen altijd spaak door haar verslaving. Het begon op haar zeventiende toen ze ontmaagd werd. "Het was alsof er toen iets klikte in mijn hoofd. Plotseling kreeg ik steeds meer zin in seks. Ik kon mijn lusten niet meer bedwingen, ik moest en zou eraan toegeven. Ik ben met honderden mannen in bed gekropen. Hoeveel precies weet ik niet meer, maar ik ben geen slet. Ik ben gewoon verslaafd en moet mijn grote sekshonger stillen", aldus Terri. "De meeste mensen denken dat ik een braaf meisje ben omdat ik niet drink, niet rook of drugs gebruik, maar ik heb een ander probleem, ik ben seksverslaafd." Ook op haar werk is haar verslaving een last geworden. "Als collega's een sigaretje gaan roken, duik ik snel het toilet in om te masturberen. Ik doe het soms tot twaalf keer per dag." De vrouw is al naar een praatgroep voor seksverslaafden gegaan en slikte al medicijnen, maar niets helpt. Haar seksverslaving is te sterk. "Ook op de bank bij de psychiater kon ik mijn lustgevoelens niet bedwingen. Ik hoopte echt dat hij me zou bespringen. Ik had zo'n zin in een potje stevige seks met hem!" Ook voor triootjes is ze wel te vinden. "Ik doe het vaak met getrouwde stellen en neem dan altijd seksspeeltjes mee, het werk moet gewoon af zijn. Ik ga voor niets minder dan de volledige bevrediging." De Britse heeft nu al twee maanden een vaste vriend. "Of het zal blijven duren, durf ik niet zeggen. Mijn vriendjes kunnen me meestal niet aan. Mijn sekshonger is te groot en meestal duik ik dan in bed met hun vrienden", besluit Terri.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten